یاس دانلود

سامانه طراحی یاس دانلود

طراحی قالب سایت و وبلاگ

طراحی بنر و لوگو

کدنویسی قالب

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

فروش قالب اختصصاصی

سامانه طراحی لوگو

در نگاه کـسـی کـه پـرواز را نمیـفـهمـد ، هـرچـه بـیشـتر اوج بگـیری کـوچـکتـر خـواهـی شـد !

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

با امکانات یک سایت واقعی

کار خود را به افراد متخص بسپارید...

تیم طراحی با تجربه و حرفه ای
گروه هایپرتمپ همیشه در تلاش بوده است که تمامی خدمات خود را چه رایگان و چه با هزینه به بهترین کیفیت طراحی کند که ملزومه این کیفیت نیاز به طراح های حرفه و با تجربه دارد . کیفیت ما همیشه تضمین شده است و این نظر تمامی مشتریان عزیزمان میباشد .
قیمت مناسب در اوج کیفیت
امروزه تموم برند ها و شرکت ها و اشخصاص در سفارشاتی که میدهند دو نکته مهم رو در نظر میگرند و براشون مهم میباشد که کاری رو که سفارش میدن در اوج کیفیت قیمت مناسب و معقولی را دادشته باشید و حال هایپر تمپ میکوشد در اوج کیفیت قیمت های ارزان و مناسبی رو برای شما در نر بگیرد.
تبـــــلـــــیــــغات
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
تویتر رسما خبر از حذف محدودیت 140 حرفی در تایپ تویت‌ها داد؛ اعمال از ماه آینده میلادی

gsmarena_0012

 

تویتر شبکه‌ای اجتماعی که شاید از لحاظ تعداد کاربر و مخاطب در پشت سر فیسبوک و ایسناگرام قرار داشته باشد، اما جنبه‌ی خبری قدرتمند آن که در سراسر جهان خبرگزاری‌های پرشماری را گرد هم آورده باعث شده که هیچگاه افول نکند و همواره مخاطبان خاص خود را داشته باشد. یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت تویتر به محدودیت دوست داشتنی آن برمی‌گشت جایی که در تویت‌ها هیچگاه امکان تایپ بیش از 140 حرف وجود نداشت و همین عامل باعث شد که همواره شاهد تویت‌هایی مختصر و مفید باشیم. اکنون خبر از حذف این محدودیت داده شده که پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

بسیاری دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌اش را مدیون محدودیتش می‌دانستند، جایی که همانطور که اشاره شد در تویت‌ها حداکثر امکان تایپ 140 حرف مهیا بود و همواره شاهد تویت‌هایی مختصر و مفید بودیم. در بخش ارسال تویت‌های سریع یا همان DMها نیز این محدودیت وجود داشت که اکنون Twitter رسما اعلام کرده که از ماه آینده‌ی میلادی این محدودیت را حذف خواهد کرد.

محدودیت 140 حرف به شکلی قابل تامل به 10000 حرف افزایش خواهد یافت که به نوعی می‌توان گفت محدودیت برطرف شده و از این پس شاهد تویت‌هایی بسیار بلندتر از قبل خواهیم بود. در حال حاضر تغییر جدید آماده است و تویتر اعلام آمادگی کرده که بزودی تمامی محصولات خود را آپدیت خواهد کرد.

این شرکت به تمامی توسعه‌دهندگان خود اعلام کرده که نسخه‌ی جدید اپ را در پلتفرم‌های مختلف آپدیت کنند و محدودیت اعمال شده را بردارند. برداشتن محدودیت شاید یک گام مثبت تلقی شود اما همین محدودیت 140 کارکتری در تایپ تویت خود عامل بزرگی در جذب مخاطب و مفید بودن محتوای تویت‌ها بود که برداشتن آن می‌تواند از بار مفید محتوا بکاهد هرچند که به احتمال قوی تویتر خود پیشبینی تمامی این مسائل را کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مراحل سفارش
مشاهده راهنما سفارش
مشاهده نمونه کارها
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده تعرفه ها
مطالعه قوانین
ارسال سفارش
پرداخت هزینه و تحویل
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست